vai onko? ei voi vielä tietää... =) toisaalta tää kriisi vuosi on ollu aivan loistava, olen oppinut todella paljon, mutta ennen kaikkea olen oppinut vastaamaan kysymykseen kuka minä olen. Tiedostan puutteeni ja virheeni, mutta tiedostan myös hyvät asiat itsessäni. =) Virheitä mahtuu vuoden varrelle, mutat mistä muusta sitä oppis ellei niistä? Ainakin mun kohdalla toi metodi toimii loistavasti... ja loppujen lopuks vois sanoo et päivääkään en vaihtais pois, koska jokaisella asialla on ollut syynsä miksi niin on tapahtunut... =) Nyt kun tää vuosi on kärsitty, muutettu koko elämä, voi hyvällä mielellä jäädä odottamaan sitä 40 kriisiä, koska tiiän et se tulee aivan varmasti jostain puskan takaa jossain vaiheessa, ja silloin on taas aika muuttaa koko elämä uusiks, niinkuin on tapahtunu jokaisen kymmen vuoden kohdalla mun elämässä... =) ehkä sit 40 kriisin kohdalla on aika tehä se iltatähti ja mennä naimisiin kun tässä kolmessa kympissä sitä tarvetta ei tullu =D no okei, ehkä mä en kuitenkaan nää itteeni naimisissa... toisaalta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, niin kuin eräs viisas ihminen minulle joskus sanoi =)

loppukaneettina vois sanoa että kasvoin vuoden aikana isoksi, mutta aikuista musta ei vieläkään tullut =) ja böö on sana jossa on kolme kirjainta mutta joka saa aikaan uskomattoman leveän hymyn... kiitos siitä =)