Viime päivinä on tullut aika paljon mietittyä mitä meille tapahtuu kuoleman jälkeen? Kun mä kuolen sitten joskus pääsenkö mä taivaaseen vai helvettiin niin kuin yleinen uskomus antaa olettaa, vai synnynkö mä kenties uudelleen sellaisessa muodossa jonka olen ansainnut tän nykyisen elämäni aikana. Vai voisiko se mun loppusijoitus paikkani olla sittenkin se mihin olen tähän asti uskonut? Eli olenko mäkin sitten kuolemani jälkeen pilvellä heiluttelemassa jalkojani ja nauramassa kaikille ihanille ystävilleni kun ne mokailee täällä alhaalla? Ehkä hiukan synkkää pohdintaa jopa minulta mutta nyt kun toi sydän on oikeesti ilmoittanut olevansa olemassa en voi olla pohtimatta kaikkia mahdollisuuksia mitä saattaa tapahtua. Mut hei ei pelkoo et mä ainakaan ihan vielä kuolen, monta asiaa on vielä tekemättä joka löytyy siltä must tehdä ennen kuolemaa listalta. =) Tärkeimpinä ehkä se romaanin kirjoittaminen ja kymppikerhoon pääsy. Samoin kuin tekemättä on vielä mm. Himalajan valloitus ja syvänmeren sukellus. Ja ennen kuin mä nää kaikki saan duunattuu oon vähintään seittemänkymppinen kiukkunen marttakerhon mummeli =) Toisaalta kuka voi kuvitella meikäläisen marttakerhossa? Jos sellaisia löytyy voi nostaa käden ylös ja huutaa jumalattoman kovaa minä. =)