Joo tuli kai sitten oltua hiukan humalassa perjantaina =) no okei aika saatanan pahassa kuosissa.... Lauantaina sitten hävettikin oikein urakalla.... Mä osaan säätää ja teen sen kyl sit näköjään aina kaiken taiteen sääntöjen mukaan.... miks koskaan ei vois ottaa sitä viinaa vaan sen verran ettei tarviis aina sekoilla. =) Toisaalta kun pakolliset tunnustukset oli lauantaina oli suoritettu saattoi taas hetken hymyillä, kunne tuli se pirun morkkis puhelu.... Sen jälkeen mä oikeesti pohdin oonko mä tosiaan niin paskamainen ihminen kunnes taas avasin ne kuuluisat silmäni ja totesin et sitä saa mitä tilaa.... kerrankin mä olin se paskamainen tyyppi joka tekee oharit, toinen osapuoli kun ei suinkaan oo koskaan tehny niit ohareita... tai sit on. =) No mut anyway eilen sit laulattikin oikein urakalla. Raijalla oli selkeesti pirut silmissä kun se laitto mun biisejä. Aika monta kertaa joutu toteen et osu ja uppos. =) Yhden biisin päätin itse ja se ei ollutkaan mikään normi biisi. hih. Tuli vaan kauhee tarve laulaa Soita kun tunnet niin ja ihan vaan sen takia et se sai mut hymyilemään pitkästä aikaa sitä idioottihymyä.... Viel kun tiesin tasan tarkkaan kelle sen voisin laulaa... hih ja juu en kerro kelle. saatte miettii sitä ihan keskenänne pienissä päissänne... =) sen verran voin sanoo et se on ihminen jonka edessä nolasin itseni aivan sata nolla. =)

Kun eilen lähdit luotain mun, linnunlaulut nyt ei mulle soi.

Kipuna on kaipuu sun luoksesi sielussain.

voi kuinka kaipaan vierees sun, ikävääni estää en mä voi.

Lämpöäsi vailla on tyhjä mun maailman.

 

Soita kun tunnet niin ja kerro että kaipaat luoksein,

kun et voi tulla luoksein saa puhelus mua lohduttaa.

Soita kun tunnet niin, se elämälle on kuin viini.

Oot tullut tunteisiini ja pois et niistä mennä saa.

 

Sun kanssas löysin kaiken sen josta ennen oon vain haaveillut, turvallisen tunteen ja rakkauden hellimmän. Sua ilman jaksais varmaan en varmuuden oot mulle antanut. Elämä on kaunis sen nyt vasta ymmärrän.

 

Soita kun tunnet niin ja kerro että kaipaat luoksein,

kun et voi tulla luoksein saa puhelus mua lohduttaa.

Soita kun tunnet niin, se elämälle on kuin viini.

Oot tullut tunteisiini ja pois et niistä mennä saa.