Yleensä nainen valittaa kuinka hän on lihonnut ja kuinka takapuoli on levinnyt sen ja sen verran. Mutta mä voisin huutaa tällä hetkellä täyttä kurkkua et kuka varasti mun perseeni. Palautus mielellään pikaisesti allekirjoittaneelle. Apina kävi kylässä ja kauhisteli mun kadonnutta takapuolta, mutta totesi sitten että onneks tissit on sentään säilyny ennallaan =) En uskonu kunnolla siinä vaiheessa vielä et oon tosiaan kaventunu aika reilusti takapuolesta, mutta nyt mun on myönnettävä asia todeksi. Farkkuostoksilla oli täyttä tuskaa tänään. Sovitin varmaan kuutta kokoa ennen kuin löytyi oikee koko. Ja se mikä siinä järkytti oli se että koko on pienentyny kolmella sitten viime ostoskerran eikä siitä oo kuin kaks kuukautta aikaa kun edelliset farkut ostin. Muuten ostos reissu oli aivan ihana. Sain ostettuu kaiken mitä piti ja vähän ekstraakin. Jopa se henkan ja maukan valkoinen neulepaita johon ihastuin silloin kun shoppailin Tuomon kaa tarttui mukaan ja onneks tarttui, koska taisin löytää uuden lemppari paidan. =) Nyt taitaa vaan alkaa uuden vaatekaapin etsiminen, kun molemmat kaapit huutaa halleluujaa ja lujaa. Tai sit mun täytyy vaan olla itselleni ilkee ja rankata kovalla kädellä vaatteita pois, samoin kun tein kengillekin. Tässä suhteessa taidan olla oikeasti nainen, vaatteita on jo liikaa silti niitä pitää saada lisää ja sitten kun pitäis luopua osasta se ei onnistu millään. =)