Voiko ihminen kaivata toisesta ihmisestä vain yhtä ominaisuutta? Ilmeisesti voi koska mun on ihan järjetön ikävä sitä yhtä tiettyä naurua, sitä joka tulee tietyn ihmisen suusta kun sanon jotain ihan älyvapaata, jotain sellaista jonka vain se toinen ymmärtää... =)

Jo toista päivää tää tolkuton ikävä vaivaa ja kalvaa sisuskaluja... Saattaa olla et se johtuu siitä et huomenna on hautajaiset ja oon muutenkin jo valmiiks totaali rikki poikki katki. Ja mä kun tiiän et sen yhden ihmisen naurun ansiosta jaksaisin taas hiukan pidemmälle. Tosin vois kyllä olla et jos ihmisen näkisin tulis kyyneleet, koska mä tiiän et toi pala tuolla mun kurkussa tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että päässä on paljon kyyneleitä jotka haluisin ulos, mutta jotka ei jostain syystä purkaudu.. Saattaa olla että se on tietoista itsesuojelua, en voi aloittaa itkua kun ei paikalla ole ihmistä joka nostaa mut sit ylös kun vajoan alas...

ps. Tahtoo: punaisen tuvan, perunamaan, palan valkoista aitaa, kaks standardi lasta, farmari volvon ja sen saatanan kultaisen noutajan... =)