Uskomatonta mutta totta. Tänään klo. 15.15 alkoi mulla viikon mittainen talviloma. =) Edellisestä lomastahan ei ole kulunut kuin reilu vuosi ja taas lomailen. =) Täytyy kyllä myöntää että ensimmäistä kertaa tuntuu siltä että loma tuli todellakin tarpeeseen. Koko syksy ja talvi on ollut yhtä hullun myllyä ja juoksemista joten nyt on ihan hyvä lomailla ja tehdä siinä samalla ehkä ne kaikki rästissä olevat paperityöt. =) Jos joku viisas olisi kertonut mulle vuosi sitten kuinka paljon paskaa ja duunia saa niskaansa kun aloittaa yrittämisen, olisin ehkä miettinyt kaksi kertaa tai sitten en. Toisaalta nyt mulla on pyöritettävänä yritys joka on sata prosenttisesti mun näköinen, lapsi jota ilman olisi elämä paljon helpompaa mutta huomattavasti tylsempää. Ehkä tän kaiken raatamisen jälkeen olen ansainnu sen pienen lomani jonka aikana saan taas ladata hiukan akkuja jotta jaksan taas paremmin kehitellä kaikkea uutta ja kehittää vanhasta vielä parempaa. =)