Jostain syystä on pakko taas hehkuttaa sua ja mua... =D ja heti joku ajatteli et ny se on löytäny vihdoin jonkun miehen itelleen jonka kaa se aloittaa parisuhteen...ehei... jos sellainen ihme tapahtuis, olisin luultavasti ihan hiljaa ja pitäisin sen tiedon vain itselläni... no okei, yliutelias muru sais kans tietää... =D

Viime päivinä on ollu saamarin outo olo, aluks huolestuin ku sanoit et oot masentunu, ja sit mulle tuli sellainen outo myötätunto pahamieli, mutta lähinnä kai kuitenkin hervoton pelko... minen taho et sul on paha olo... =)Sit sulla alko oleen parempi mieli, ja mä sain taas nauraa sun kanssas ihan sata nolla. Sit iski se järjetön ikävä, mul on riippuvuus onkelmia taas... =D taija tahtoo... kyl sä tiiät... =D ku mä vaan ihan vaan vähän tahon pissistellä... jookos kookos... =D Ja hei kelaa, näinä päivinä ku oon kelannu meitä kahta niin oon tullu siihen tulokseen et me tehään ihan oikeesti kaikki hulluiks... minnalla alkaa jo selkeesti olla oireita kun se kuuntelee ku puhun sun kaa puhelimessa... =) Toisaalta mulle riittää se et me kaks ollaan äärimmäisen tervejärkisiä, tai sit not... =) Minna kyl oli sitä mieltä et meidän pitäis hommata parisuhteet ettei pystyttäis oleen totaali hölmöjä totaali usein... =) se ei oo tajunnu et ei se viisaus siit parisuhteesta lisäänny =D ja hei aina voidaan vedota siihen et miran mielestä me ei saada muuttua ku ollaan kuulemma loistava pari valjakko kun ollaan liikenteessä =) Ton miran väitteen mä voin kyl allekirjoittaa... =) Muruuuu... mun on sua kaamee ikuva... tarviis taas päästä höpötteleen naamatusten ja sit aiheuttaan yleistä pahennusta =D