Katselin ihan innoissani pari päivää sitten eri nettikauppojen sivuja ja kuolasin varmaan miljoonaa merkki vaatetta. Apina katseli hetken mun menoani ja totes sitten ettei se enään tunne mua. Musta on kuulemma tullu ihan outo, en mä ennen oo kuolannu merkkivaatteiden perään ennemminkin oon vältelly niitä henkeen ja vereen. Apinan mukaan musta on tullut lähes kolmekymppisenä täysi teini pissis. Se ei vielä herättäny kunnolla, mut eilen kun kuuntelin Jukka pojan äänipää levyä tajusin et nyt jossain mättää. Sitten olikin edessä todella vähän nukuttu yö kun pohdiskelin milloin musta tuli tälläinen. Aamuyöstä oli pakko mennä peilin äären katsomaan miltä näyttää itsekeskeinen kusipää joka ei ajattele muuta kuin muotia, itseään ja maailman tuhoamista. Herääminen oli siinä vaiheessa taattu. Se mitä peilistä näkyi ei miellyttäny mua missään muodossa. On siis aika palata takaisin siihen mitä Taija oikeasti on. Enään mua ei löydä katsomasta muotivaatteita vaan sellaisia vaatteita joista oikeasti pidän. Palaan takaisin niiden perusarvojen ääreen jotka on mulle ollu koko elämän tärkeitä. Enään mun peilistä ei tuijota kusipää, vaan se pissa on saatava valumaan pois aivoista jotta voin taas olla se Taija jonka apinakin tuntee. Tämä ei tosin tarkoita sitä etten edelleenkään haluais sitä Ed Hardyn hupparia, mut sen haluun sen hupparin ulkonäön takia en sen takia et se on merkkivaate. =)