Viime päivinä olet tehnyt niin paljon mun eteeni ettei mitään rajaa. Ilman sua olisin jo luovuttanu, olen siis elämäni sulle velkaa...(Saaks maksa luonnossa =D )

Sä sait mut itkemään, nauramaan, pohtimaan, nauttimaan ja huomaamaan monia asioita...
Sun seurassa sain olla masentunut, sain romahtaa ilman että tarvitsi pelätä että joku nauraa. Ja olemassa olollas vedit mut sieltä pahasta olosta pois... Sait mut tuntemaan että edes jossain on jotain järkeä... Sait mut elämään hetkessä sen aikaa kun olin sun luonas... Vaikka silmistä valui kyyneleet, mun oli silti hyvä olla.


Tänään tulin takaisin kotiin ja jo ovella se tuttu ahdistus iski vasten kasvoja pahempana kuin aikoihin... Olin taas niin yksin ettei mitään rajaa... Päässä alko surraamaan se suuri ratas jälleen kerran, eikä se tällä kertaa ollu hyvä juttu...

Huomenna on taas uusi päivä, yksi helvetti tässä pienessä maailmassa. Ja joo huomennakaan en tartu puhelimeen ja soita sulle et voinko tulla kahville kun ahdistaa. Koska mä en jostain syystä uskalla tehdä sitä. Vaikka kuinka paha oliskin olla en uskalla tehdä sitä puhelin soittoa. enkä kyllä toisaalta viestiäkään saa aikaseks... anteeksi...

ps. Kiitos hullusta yöstä, veti aika sanattomaks...

 

Vierekkäin

Seistään kauan vierekkäin
Erillään mut lähekkäin
Mä uskallan vain olla hiljaa
märkää maata tuijottaa

Sanot: Ilmat muuttuu taas
Tahtoisin sua koskettaa
Sanon: Sateet vielä jatkuu
Sisälläni kaipaus kiskoo kippuraan

refrain:
Mut kaiken, ja kaiken
ja kaiken kertoa jos vois
silloin, sä silloin
sä silloin säikkyisitkö pois?
Jälleen mä pelkään
ennen kuin torjutuksi tuun
mä etsin jonkun muun

Iltapäivä hämärtää
katseessasi nälkää nään
kenen harteet kaiken kestää?
En osaa lähtee, enkä oikein jäädäkään

Juha Tapio

 

Kun sä tuut

Mihin kengät riisuisin?
Minne kilven laskisin?
Missä en ois kukaan muu?

Missä vihdoin myöntäisin
liekin loppuun tuhlaisin?
Ja tahti marssin hidastuu

refrain:
Ja kun sä tuut, mun luokse tuut
mä tunnen, loppuu sanat multa

Se riittää saa, et suurempaa
sä vaadi pohjaanpoltetulta
Ja kun sä tuut, mun luokse tuut
mä tunnen, loppuu sanat multa
Et muuta saa, ja kuitenkaan
sä arvoo et vie voitetulta

Rakastan ja tarviin sua
kun niin suoraan katsot mua
Niin ei kukaan toinen tee

Toiset tahtoo kannustaa,
toiset oppii vaatimaan
Vain sinut päästän ytimeen

refrain

Ei mikään, mitä aikaan saan
ehjäksi mua tee
Mut nää hetket kanssas jaan
ja se mulle riittänee

Juha Tapio