Sinä kuuntelit hiljaa
Kun minä valitin
Kuinka maailma on synkkä
Ja pilvet painaa
Kuinka itseeni petyin
Ja haaveni alitin
Iholleni sinä puhalsit viileää ilmaa

Ei uppoa usko
Eikä toivo tuhoudu
Rakkaus ei rapistu
Se on meillä tässä ja aina
(2x)

Ikkunassamme autojen valot leikkii
"Nukutaan kulta nyt"
Sinä hiljaa kuiskaat
Minä nuku en vielä
Mielessä hiipii
Minä muistan sen taas
Että maailma on kaunis
Että maailma on kaunis
Maailma on kaunis

refrain (2x)

Ja maailma on kaunis

refrain (4x)

 
Eilinen ja tää aamu oli jotain niin mahtavaa ettei mun elämässä montaa tollaista hetkeä ole ollu kovinkaan usein... Tykkää tykkää tykkää titaa todellakin olla päivän sana... mutta päivän sana on myös pelottaa... sammakoita tuli niin paljon ettei mitään rajaa, ja mä pelkään. En pelkää sun sammakoita vaan pelkään omiani. Toin esiin tunteeni, ja nyt kaduttaa/pelottaa. mitä jos sä käytätkin niitä hyväksi taas... satutat, vedät takas pohjalle... etkä voi edes väittää et tää pelko olis aiheeton, sä tiedät ihan yhtä hyvin kuin mä et niin on käyny ennenkin... ja nyt kun teit totaalisen kääntymisen toit mukanas taas sen pelon, koska tää tykkää niin paljon ettei mitään rajaa eikä tää taho taas et sattuu kun yhtäkkiä kaikki onkin päin persettä ja tää on taas unohdettu... Mut joo tää tahtois sen jos tää vaan kelpaa sille... mutta jos se tahtoo tän on sen sanottava se tälle, vielä monta kertaa koska  muuten tää ei usko.

 

Ps. tän voi myös pyytää kahville, koska tää ei tahdo olla se joka riivaa... jos se vaik välillä riivais tätä

 pps: ne perhoset mahassa tuntu aika kivoilta... enpäs ihan heti muista koska sellaista olis tuntenu...