Joulu on aikaa kiitoksen, siksi haluankin antaa kiitokseni teille kaikille joita en muista kiittää tarpeeksi usein, kaikille teille jotka olette olennainen osa elämääni.

Aloitetaan Maamista: Kiitos että olen saanut kokea kanssasi kaikkea kaunista ja hyvää, kaikkea rumaa ja pahaa. Kiitos  että olet seissyt rinnallani silloinkin kun olen sinut torjunut läheltäni. Kiitos että olet ollut tukenani niinä hetkinä kun sinua eniten tarvitsin. Olet rakas.

Iippa: elämäni ensimmäinen poikaystäväni, jotain olennaista olisi puuttunut elämäni poluilta ilman sinua. Kiitos että olet ollut ystäväni kaikki nämä vuodet. Olet rakas.

Laura: Kiitos kaikista niistä pitsoista jotka löysivät tiensä luokseni sinun kantamanasi kun minä murruin. Kiitos miljoonista keskusteluista joita olemme pitäneet niin yöllä kuin päivälläkin. Kiitos sekoiluista joita ilman ei elämässäni olisi ollut niin paljon naurua. Kiitos kun olet aina vetänyt minut pohjalta pinnalle. Kiitos.

Apina: kiitos kaikista niistä muistutuksista joilla olet muistuttanut minua siitä kuinka ihanaa on olla aikuinen. =) Kiitos niistä ilon hetkistä jotka olen kanssasi kokenut. Jos sinä et olisi rantautunut elämääni olisi moni suuri elämys jäänyt kokematta, tärkeimpinä ehkä Harry Potter lampun sammutukset, telttaretkien suunnittelut ja miljoona täyteen kirjoitettua paperiarkkia täynnä meidän elämäämme. Olet rakas.

Lahna: Kiitos kun opetit taas elämään. Kiitos kun opetit taas tuntemaan. Toivon että muutut, mutta muutoksen jälkeenkin säilytä edelleen se mitä sisälle on kaiverrettu.

Tuomo: Kiitos kun olet jaksanut minua. Olet kestänyt kaikki kiukkukohtaukseni, samoin kuin ilon räkätykseni. Ilman sinua elämäni olisi todennäköisesti hyvin rauhallista ja seesteistä enkä oikein usko et jaksaisin sellaista kauan joten kiitos kiireestä ja hulluuden partaalle ajamisesta. =)

Mirka: Kiitos päivien aikana aiheutetuista nauru räkätyskohtauksista. Kiitos kun olet opettanut kuinka suhtaudutaan urpoihin liikenteessä, ja kiitos siitä että sinä olet kovapäisempi kuin minä =)

Maria: Kiitos että olet kulkenut rinnallani iloissa ja suruissa. Kiitos että olet ollut juuri sinä, se lähes tulkoon ainoa ihminen maailmassa joka uskaltaa pakottaa minut lepäämään. Kiitos myös luottamuksestasi kun otit minut vääkyn kummiksi. Kiitos että olet ystäväni.

Carina: Kiitos kaikista niistä kahvihetkistä jolla olet piristänyt minua. Kiitos kun olet aina välillä vetänyt minut pois työnteon maailmasta ja antanut aihetta nauruun. Kiitos ystävyydestäsi.

Petri: Kiitos kun olet olemassa, ilman sinua elämäni olisi todennäköisesti hyvin paljon tyhjempää. Kiitos kun jaksat kuunnella minun hölmöjä hömpötyksiäni. Kiitos että olet juuri sinä, maailman suloisin nalle puhin korvike.