jos teen nyt päätökseni, kuinka pitkälle sen päätöksen jäljet näkyy? Mitä jos päätänkin väärin? Kuka auttaa silloin jos kompastun pahasti päätöksieni seurauksien vuoksi? Voi vittu kun tääkin olis taas edes vähän helpompaa. Tuntuu et päätän mä mitä hyvänsä se on aina huono päätös, tuntuu ettei mikään vaihtoehto oo yhtään hyvä. Mut pakkohan mun on pikku hiljaa ruveta päättämään mitä meinaan tehdä, tässä on pelissä niin monen ihmisen tulevaisuus. Mut mitäs sitten jos toiminkin itsekkäästi, onko se sitten väärin? Kun en tiedä yhtään onko mulla voimaa sivuuttaa itseni tästä asiasta. En haluais olla muille vittumainen, mutta toisaalta jaksanko mä sitä mitä oli ennenkin? Vai haluanko mä jotain ihan muuta? Haluanko mä jatkaa sitä hyvin alkanutta uutta elämää jossa mun oli koko ajan hyvä olla vaikka välillä olikin tyhjää, vai haluanko mä elää siinä jatkuvassa stressissä jossa mulla ei ollu koskaan tyhjää, mutta jossa aina onnen kyyneleitä seuras surun kyyneleet? Miks tän pitää olla niin vitun vaikeeta........

Pidä liekkis älä anna sitä pois


Näinä päivinä meidän on hyvä pysyy lähekkäin


joten älä mene mihinkään vaan kuuntele tää

Maailma on niin kuin peili niin se heijastaa takaisin sun oma asenteesi aina vastaa


niin kuin huutaa niin se metsä aina vastaa, hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan


Elämä ei oo pelipala ja ota vastaan, ja koita pitää huolta ettet sitä haaskaa kun se on kalleinta maailmassa.

Jokaisesta hetkestä sun kanssasi mä kiitän, näistä päivistä jotka vierelläsi vietän, nää sanat ei riitä kiittämään siitä, et sä kevennät mun kivistä tietä. mä en vaihtais mä en vaihtais mihinkään, rakkauttasi en sua koskaan keneenkään, täs on kaikki en vois toivoo mitään enempää, liekki palaa siellä minne ikinä menenkään.ja toivo elää niin kauan kuin me eletään, ja lämpöö riittää niin kauan kun me pidetään liekki hengissä pistä hyvä kiertämään me ei tiedetä et mitä kylvetään niin niitetään.

Maailma on niin kuin peili niin se heijastaa takaisin sun oma asenteesi aina vastaa


niin kuin huutaa niin se metsä aina vastaa, hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan


Elämä ei oo pelipala ja ota vastaan, ja koita pitää huolta ettet sitä haaskaa kun se on kalleinta maailmassa.

me eletään itsekyyden aikakautta, ei ihmisillä oo edes enään aikaa auttaa toisia jos kaipaat lähimmäisen rakkautta, niin anna sen näkyy tekojesi kautta. Tää aika tää aika ei voi hämätä mua ei en aio siihen ansaan kompastua. ei oo varaa antaa inhimillisyyden unohtua vaik sanotaan et pitäis ajaa omaa etua. Mä koitan elää niin ettei tarttis katua ja mul aikaa antaa myöskin muille apua jos vaan pystyn eikö jengi todellakaan tajua mitä ne tekee kun ne kävelee toisten yli kadulla.Ne haluu vaan kavuta ylöspäin ja ylöspäin, välittämättä siitä mitä alaspäin jäi. mä uskon ettei meitä oo luotu elämään näin, erillään vaan yhessä.

Maailma on niin kuin peili niin se heijastaa takaisin sun oma asenteesi aina vastaa


niin kuin huutaa niin se metsä aina vastaa, hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan


Elämä ei oo pelipala ja ota vastaan, ja koita pitää huolta ettet sitä haaskaa kun se on kalleinta maailmassa.

vielä vaan vielä vaan

Jokaisesta hetkestä sun kanssasi mä kiitän, näistä päivistä jotka vierelläsi vietän, nää sanat ei riitä kiittämään siitä, et sä kevennät mun kivistä tietä. mä en vaihtais mä en vaihtais mihinkään, rakkauttasi en sua koskaan keneenkään, täs on kaikki en vois toivoo mitään enempää, liekki palaa siellä minne ikinä menenkään.ja toivo elää niin kauan kuin me eletään, ja lämpöö riittää niin kauan kun me pidetään liekki hengissä pistä hyvä kiertämään me ei tiedetä et mitä kylvetään niin niitetään.

Maailma on niin kuin peili niin se heijastaa takaisin sun oma asenteesi aina vastaa


niin kuin huutaa niin se metsä aina vastaa, hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan


Elämä ei oo pelipala ja ota vastaan, ja koita pitää huolta ettet sitä haaskaa kun se on kalleinta maailmassa.