Tahtoi ja sai sen hymyn ja naurun... =) Voiko jostain asiasta oikeasti tulla niin iloiseksi kuin mitä mä tulin, etenkin noin pienestä? Mutta mä tulin, kaikki muu mitä sain oli vaan plussaa, tosin tais olla aikas lailla tuplabonus päivät kuten hessellekin totesin =)

En osaa sanoin kirjoittaa, enkä teoin kuvailla kuinka hyvän mielen sait aikaiseksi... ne kyyneleet jotka vuodatin tulivat tarpeeseen, sain hetken vain itkeä pois pahaa oloa niin että tunsin olevani turvassa kun sen tein... Se hymy ja nauru jotka näin ja kuulin, auttaa mua pitkään taas jatkamaan eteenpäin, tosin ei sun näköistä tyyppiä kyllä voi edes katsoa pahalla mielellä tai vihaisena, väkiselläkin alkaa hymyilyttään ja naurattaan =D Saati sitten jos viettää aikaa sun kanssas ja katsoo sun tempauksia, =) en kyl edelleenkään suosittele sulle enempää lumihankeen hyppimistä, seuraavaks se on luultavasti sun pääs joka sinne hukkuu, ja vaikka se onkin tyhjää täys olis se silti sääli jos se hukkuis =)

Hassua kyllä vaikka sä olet juuri sellainen kuin olet, kusipäiden kuningas, mä oikeesti viihdyn sun seurassa. Etenkin tollaisina päivinä kuin eilen. Kenenkään muun kanssa mulla ei ole koskaan ollu oikeesti niin hauskaa kuin mitä meillä kahdella on... Idioottihuumoria jonka vain sinä ja minä ymmärrämme. Nauramista asioista joista muut vaan kattoo pitkään, hölmöjä päähänpistoja jotka sopii vaan meille kahdellle =) kaiken kaikkiaan hullu kaksikko, joita kukaan ei vaan tajuu... =)

Tässä vaiheessa en ihme kyllä pyydä anteeks, vaan sanon että iso KIITOS. olet oikeastaan aika enkeli... =) mut älä nyt ala leijua koska muuten pää voi osua kattoon =D

ps. Mä olen edelleen sitä mieltä et armi ja danny ei tod. oo meidän juttu =)

pps. mulla on outo tunne vatsassa, mä taidan olla rakastunu suhun... ääääh se on vaan närästystä pitää ottaa rennie.... =D oli pakko laittaa koska vain sä ymmärrät tän läpän... muistan muuten vieläkin sun ilmees kun tein ton sulle ekan kerran =)