Mä vaan vittu tarviin sua. oot se ainoo jonka edessä voin romahtaa, ainoo joka ei tuomitse mua sen takia että romahdan. Auta mua nyt kun sitä eniten tarvitsen, älä jätä mua yksin... ole kiltti älä anna sen yhden taas vetää mua maahaan, älä annan sen viedä sitä ainoota mikä mulle on tärkeetä.... sä opetit mulle jotain, sä opetit itkemään toisen edessä, jos sä nyt olisit tässsä mä en itkis sä pitäisit huolen et  mun olis turvallinen olo, niin sä oot aina tehny.... vaikka sä oot kuinka kusipää sä olet silti mulle se ainoo joka auttaa kun mun oikeeasti on vaikeeta. sä olet se jonka puhelinnumeron kaivan ekana ku  sattuuu. vain kerran melkein kolmen vuoden sisään on ollut niin ettet oo voinu vastata jos olis ollu paha olla. kiitos siitä. Mariskan sanoin olet mielettömän tärkeä ja todella rakas....