Perjantaina erään keskustelun jälkeen aloin miettimään kaipaanko mitään parisuhteesta, pitkällisen mietinnän tuloksena mun oli pakko nöyrtyä ja todeta että kyllä. On parisuhteessa sentään olemassa jotain jota kaipaan vaikka itse parisuhdetta en kaipaakaan. Tosin se mitä kaipaan parisuhteesta on sellaista jota en usko enään koskaan löytäväni kenenkään kanssa. Kukaan mies ei voi olla niin hullu että jaksaisi maata sängyllä monta tuntia yöllä ja parantaa maailmaa eli keskustella kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä ja kaiken lisäks sen miehen pitäis olla sellainen joka ymmärtää mua puolesta sanasta ja jota mä ymmärrän puolesta sanasta. Tai siis onhan yksi sellainen olemassa mutta sen yhden kanssa en halua enään yhtään mitään. =) Kai mun sit täytyy laittaa joku senssi ilmoitus jossa ilmoitan että en kaipaa parisuhdetta mutta ottaisin yhden miehen joka jaksaa parantaa maailmaa juttelemalla sängyllä joko vaatteet päällä tai ilman =) ja mielellään vielä sellainen joka tayttää mun kaikki muut mahdottomat kriteerit. Vastauksia tohon ilmoitukseen tuskin tulis. =) Mut toisaalta ei voi voittaa jos ei kokeile onneaan =)