Mun talossa asuu aina yksinäinen Prinsessa
Se etsii jostain kotia ja kultaista taivasta
Tää kuulostaa hölmöltä
Mutta sanon sen kuitenkin
Mä uskon että satuja on olemassa oikeesti

Mä uskon satuihin niinkuin hyvin tiiät. En mä muuten olis kuunnellu sua näin pittkän aikaa Silmänisku Toisaalta se voi myös johtua pirun huonosta itsesuojeluvaistosta, jos se toimis en olis taas kerran herääny sun vierestä. Tosin on kyl pakko tunnustaa et tuli nukuttua harvinaisen hyvin kun korvan juuresta kuului juuri oikeanlainen kuorsaus. Juuri sellainen josta tiiän et nyt saa sulkea silmät, saa hetkeks unohtaa koko muun maailman, saa vain olla jossain missä on parempi olla kuin missään muualla.

Toisista pääsee irti
Joihinkin jää roikkumaan
Ja sitten on vielä ne tyypit
Joista tulee sulle naru kaulaan

Monesta ihimisestä pääsee irti ja voi jatka elämäänsä, sä et valitettavasti kuulu niihin. Perjantaina tarvittiin vaan yks pyyntö ja taas likkaa vietiin. Mä en ymmärrä miks en voi vaan olla kylmä bitch ja antaa olla... Joka kerran jälkeen tulos on kuitenkin aina sama, pää on sekaisin kuin haminan kaupunki mutta mikään ei ole silti muuttunu...

Viimeisen lähtösi jälkeen luulin maistavani kuolemaa
Mut paremmin tietävät kertoi, jos ei se tapa, niin se vahvistaa
Nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva
Ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa
Vaik jokainen mun hengityskin sinusta muistuttaa

Haluaisin muuttaa tästä kämpästä pois, koska tässä kämpässä on niin paljon kaikkea sellaista joka tuo mieleen muistoja susta. Jotkut hyviä jotkut pahoja... ja joo säikyn edelleen kun joku koputtaa partsin oveen, kiitos siitä...

En usko rakkauteen
Se jäi sinne muinaishistoriaan
Silti hyvin tähänkin asti
Oon tullut toimeen omillaan
Me naurettiin tunteellisille hölmöille
Ei sellaista voinut käydä meille
Sä herätit haudatun tunteen henkiin
Mut mitä sä sille teet

Mä en ole koskaan uskonu rakkauteen, se on jotain sellaista joka ei tule mun elämääni. Silti sä toit sen mun sydämeeni. Teoillasi hajoitit mun sydämeni, ja sait mut hajalle. Pikku hiljaa kasasin itseäni ja sainkin lähes ehjäks, silti jäi kohta joka on arka korjausyrityksistä huolimatta. Kohta johon pitäis liimata  ratta: käsiteltävä varoen, särkyvää. Kohta jonka saat koska vaan hajalle, ja silmät täyttymään kyynelistä.

Sä sanoit ettei toista voi vihata jos ei rakasta. Se kertoo mulle että tunteet sua kohtaan on edelleen olemassa koska joinain päivinä mä vaan vihaan sua niin paljon.... tosin teen kaikkeni että ne tunteet kuolis...

Kuinka virtaavaa voisi aikaa jarruttaa
Nyt kun tunti viimeinen kelloon kääntyy
Meidän liekkimme, jolle hengen annoimme
Jota kauan vaalittiin, nyt kuolee hiljaa

Toivon että meidän liekki vihdoin sammuu ja kuolee hiljaa. Mä haluaisin vihdoin mun elämäni takas. Hymyillään kun tavataan jne.

Se oli vain liekki mustimmassa yössä
Kosketus hengityksen kaltainen
Niin kuin uni, jonka on joskus tultava loppuun
Valkoinen hiutale, joka sulaa pois

ps. Onnittelut uudesta valttikortista. taas sulla on yks keino hajottaa mua enbemmän kun nyt tiiät mitä ajattelen.

pps. Kun me radiota kuunneltiin joku meitäkin paremmaksi pisti. Vaikka ihanasti suudeltiin jakorasia ja alkoholistipoika... Itku