Miksi rakkaus ei voi riittää
Vaan siihen pitää ongelmia liittää
Sydän särkyy tässä pelissä
On niin vaikeeta poistua ja kiittää

Taas pienen hetken oltiin siinä kuplassa, meidän maailmassa jossa meillä on hyvä olla ja jossa ei ole ketään sotkemassa pakkaa... sitä kesti huikaisevasti muutama tunti kunnes kaikki päättyi kyyneliin.... siinä kuplassa me pidettiin hauskaa, pitkästä aikaa oli loistava olo, puhuttiin paljon kaikesta siitä mikä meille on tärkeää. Puhuttiin siitä mitä tunnetaan, puhuttiin siitä kuinka vaikeeta meillä on yhdessä.

Kuinka tunnuit kaikkialla
Sydämes löi kynnen alla
Liikaa pidellä käsissään
Suosinut ei onni meitä
Väärä aika ja virheitä
Silti oot se jolle toivoo hyvää

Jo yli kaks vuotta ollaan tehty toisillemme pahaa. On hetkiä jolloin ollaan hyväks toisillemme mutta niitä huonoja hetkiä on valittettavan paljon. Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä, toista ei voi vihata enemmän kuin mitään muuta ilman rakkautta, meillä kahdella se näkyy valitettavan hyvin. Eilen puhuttiin paljon, tai no sä puhuit mä kuuntelin. Niitä samoja sammakoita joita ennenkin mutta myös jotain uutta. Puhuttiin siitä miksei voida olla yhdessä, me ollaan liian samanlaisia, tarvitaan liikaa tilaa ja pelätään ennen kaikkea parisuhdetta. On jännää huomata kuinka kumpikin on asioista niin samaa mieltä ja kuinka täydellisesti me täydennetään toinen toisiamme, mutta silti kaikki päättyy meidän kohdalla aina kyyneliin...

Miksi rakkaus ei voi riittää
Vaan siihen pitää ongelmia liittää
Sydän särkyy tässä pelissä
On niin vaikeeta poistua ja kiittää
Tosimiehet ja tosinaiset
Ajoissa lopettaa ja irti päästää
Jos rakastaa ja arvostaa
Silloin tahtoo toisen suruilta säästää

eilen naamiot poistui kokonaan kummaltakin. Oltiin vain sinä ja minä niinkuin silloin ennen, saatiin puhuttua kaikki asiat selviksi, silti paljon jäi sanomatta. Olisin halunnut niin monta kertaa sanoa että päästä irti, anna mä elän taas, älä satuta enään, älä anna mun satuttaa sua.... ja silti ne sanat jäi sanomatta. Sun biisissä lauletaan pelkään että joskus peilistä katsoo sun kaltainen.... mun ei enään tarvii pelätä sitä, niin monta kertaa meidän riitojen jälkeen sieltä on katsonut samanlainen kusipää takaisin kun olen sinne vilkaissut. Mussa on vikani, sussa on vikasi ja kun ne törmää ollaan pulassa. ja kuten meidän biisissä lauletaan olen usein vihannut sinua ja tylsiä päiviä jolloin, olen usein ällönnyt sinua ja synkkiä päiviä jolloin, paiskotaan kamoja, potkitaan ovia, toisaalta rakastan sitä hetkeä jolloin kaksi leijonaa makaa sängyssä raukeina.

Syyttelyä, riitelyä
Ei me enää olla iloisia niin kuin ennen
Mä itken ja sä kärsit
Oon varma että jostain muualta löydämme onnen
Älä muista mua pahalla
Mullon vikani ei kukaan ole täydellinen
Silti koskaan en tahallaan
Ole tahtonut sua satuttaa mut nyt mä lähden

Suurin ongelma joka meillä on on toiset ihmsiet. ne jotka kuuluu ns. lähipiiriin ja tekee meidänkin elämästä helvettiä. Toinen suuri ongelma löytyy susta ja kolmas ongelma on ne ihmiset joita ei haluta satuttaa olemalla riitaisassa parisuhteessa. Mä en usko et tilanne tulee koskaan muuttumaan, sen takia mun on poistuttava taka vasemmalle. Koska rakkaus sinuun ei riitä poistamaan niitä esteitä jotka matkalla on, Se ei myöskään riitä siihen että olisin onnellinen. Siksi mä olen hannari ja luovutan.... ei auta vaikka sanoisit sata kertaa et uskalla, nyt mua pelottaa liikaa....

Joo, toiset sanovat mitä sanoo,
ettet sä mulle, mä sulle oo
Mutta mistäpä he sitä tietäis
He ovat sokeita, he eivät kuule
Tää diili tulen ja veden kestää
Vaikka maailma koittaisi estää
Käännän selkäni maailmalle laulan vain sulle niin kauan kuin haluat

 


 

Pitää lähteä kyl sä tiedät miksi
Koko tää touhu alkaa mennä palasiksi
Pariksi sekunniksi juutun hyviin muistoihin
Mutkun preesenssiin herään en tahdo takertua niihin
Menneisiin aikoihin kun sä tykkäsit musta
Nyt ei enää tule loppua tästä itkusta
Olet mielettömän tärkeä ja todella rakas
Mutta haluan ottaa nyt elämäni takas

Mua pelottaa ajatus ettei olla yhdessä
Mua sattuu en tiedä oonko väärässä
Kun näin valitsen, luovutanko liian helpolla
Aina ei voi elämässä olla voitolla
Suunnitelma pettää, tilanteet muuttuu
Jutut joita tartten tästä suhteesta puuttuu

Anna anteeksi, mä en vaan pysty...

Mee, jos sä haluut, jos sun tarvitsee
Tiedät tehtäväsi joten se tee

Mä tuen selustaa, en päästä sua kaatumaan, en koskaan

 

Ps. Niin jykevää on rakkaus....