Vittu sä jätkä teit sen. En olis uskonu, enkä oikeen taho uskoa vieläkään. Nyt voin sanoo et oon toista kertaa susta ylpee kolmen ja puolen vuoden sisällä. Saavutus sinänsä... =) nyt vaan on ongelma, mistä mä sua haukun nyt kun oot istunu tuomios pois? Täytyy varmaan keksiä jotain, ja multahan se onnistuu... =)

Eilinen oli totaalipaska päivä kera monien kyyneleiden, mutta tänään kun aamulla kuulin uutiset menin vaarallisen hyvälle tuulelle eikä se meinaa loppua millään. Tosta se lähtee usko mua, matka kohti parempaa elämää, sitä josta aikoinaan puhuttiin paljon. Mä en tosin uskonu millään et sä olisit tehny sen.... Mut toisaalta mitä isommat edellä sitä pienemmät perässä. =)

Mä aloitin sen kun muutin takas tänne, ja aloitin totaalisesti uuden elämän ilman mitään ylimääräistä hässäkkää ja hössäkkää, jonain päivänä mulla on vielä se punainen tupa, pala valkoista aitaa, kaks standardi lasta, perunamaa ja se saatanan kultainen noutaja. ja sulla elämä ilman jatkuvaa odotusta koska tulee kytät ja vie sut. =) ja mä kun satun tietään et oot tyytyväinen kun mun elämässä on kaikki hyvin, ja mä oon tyytyväinen kun tiiän et sun elämässä on kaikki hyvin... =) 

Ps. jostain kumman syystä mä tiesin et mitä meinaat tehä, mistäköhän se johtuu... ai niins e johtu vaan siitä et mähän jumankauta tunnen sut kuin omat taskuni ( mitä vittua toi sammakko siel tekee) =D 

pps: päivän biisi on ihan selkeesti aknestikin yölaulu =)

Mattolaituri kelluu perämeressä
Meneminen on toisilla veressä
Pitäis nukkua, muttei nyt maltakaan
Lämmin ilma Saharalta puhaltaa

Kuun vetovoima merta liikuttaa
Aivan varmasti se naisia muistuttaa
Kuun vetovoima vie alasti uimaan
Ja panee kummia pohtimaan

refrain:
Maapallo matkustaa halki avaruuden
Yötäpäivää, antaa sen matkustaa

Yön jälkeen kaikki toisin on
Älä sure, älä ole onneton
Voit mennä rauhassa nukkumaan
Sillä ajat tulevat muuttumaan

refrain

Valassaaret Merenkurkussa on
Valaat muodostavat siellä saariston
Anna valomerkit sateenkaarille
Ja ala painua Höyhensaarille

refrain